Lekce

Yoga Freaks je svobodný, bezpečný prostor, kde se můžete plně věnovat sami sobě.  Místo, kam přicházíte takoví jací jste, nacházíte  co je vám blízké  a poznáváte  vzdálené. Jóga, dech, pohyb, klid, místo  poznávání a sdílení, vše na vás působí přesně tak, jak v daný moment  potřebujete.

Jedna jóga, různé pojetí a  jedinečné uchopení každého lektora.

...S velkou láskou, vše je možné....

Lektor Lenka Páleníková

Ranní kvalitní probuzení. Pomalejší dynamika lekce, ale velmi kvalitní komplexní protažení a posílení HSS a prohloubení našeho povědomí a zapojení až do svalů našeho pánevního dna.  Dech a dechové techniky a závěrečná relaxace doladí naše vnitřní rozpoložení na pozitivní průběh celého dne.

 

Lektor Klára Vítková

Jemnější lekce jógy,  v klidném tempu, které  se nemusí bát ani  začátečník.  Záměrem lekce je protáhnout a posílit zádové svaly a zaměřit se na vše co souvisí s jejich bolestí a problémy. Učit tělo správnému postavení, aktivaci centrálního stabilizačního systému. Protáhnout, rozproudit energii sílou dechu a mírného pohybu. 

Yoga Wheel neboli jógový kruh je unikátní sportovní pomůcka, která pomáhá proti bolestem zad způsobených sedavým zaměstnáním, přetížením svalů zad, i s páteřními dysbalancemi. Kruh výrazně usnadňuje mobilizaci páteře (dochází k intenzivními uvolnění hrudní páteře a svalů kolem ní), předchází bolestem zad a také jim ulevuje. Kruh je také skvělým pomocníkem pro prohloubení vaší jógové praxe. Zábavnou formou při využití kruhu posílíte nejen hluboký stabilizační systém, ale celé vaše tělo, zlepší se vám rovnováha a jednodušeji s využitím kruhu zvládnete i náročnější pozice.
Časté dotazy před lekcí:
Jaká je nosnost kruhu?
Kruh by měl zvládnout až 150 kg. Málokdy na kruh ale přenášíme celou váhu, takže se nemusíte bát, že by pod vámi kruh při lekci prasknul. 
Mám skoliózu či jiné zdravotní omezení, je pro mě kruh vhodný?
Záleží na konkrétním typu a rozsahu zdravotního omezení. Pokud si nejste jistí, zda je pro vás lekce vhodná, klidně se ozvěte lektorce přes Instagram koskka_yoga nebo email koskkayoga@gmail.com a ona vám ráda poradí. Pokud ale již cvičíte, ať už jógu nebo zařazujete jiný pohyb a váš zdravotní problém vás v něm neomezuje, neměli byste mít problém ani s Yoga Wheel. Vždy je ale důležité na jakékoliv zdravotní omezení lektorku před lekcí upozornit, aby vám případně mohla ukázat modifikace.

Lekce, ve které budeme proplouvat z pozice do pozice v rytmu vlastního dechu. Spojíme pohyb a dech v jedno, naladíme se na společnou energii a proplujeme společně příjemnou hodinovou lekcí jógy. Budou nás čekat úplné základy jógové praxe, jako je pozdrav slunci A i B. Dostaneme se ale i k náročnějším pozicím a každý si bude moct upravit lekci podle vlastních zkušeností s jógou a především podle momentální nálady. Věnovat se budeme také různým dechovým technikám.

 

Síla v ladnosti a ladnost v síle. Mírně pokročilá lekce, kde budeme využívat některé dynamické prvky a asány, abychom zpevnili tělo a rozdmýchali v sobě náš vnitřní oheň ágní. Občas se pustíme do pokročilejších ásan, čekají nás např. balance na rukou nebo i lehčí inverze. Určitě nemineme stojné pozice, budeme hledat rovnováhu, balancovat, ale budeme také vnímat stabilitu a učit se uzemňovat i ve chvílích, kdy pouze proplouváme v rámci příjemného jógového plynutí neboli jógové flow.

Lektor  Kristína Trebulová

Znáte to, když celý den sedíte u počítače nebo stojíte za pásem ve fabrice, přijdete domů a jste celí rozlámaní, nic se vám nechce, a než se nadějete, týden je pryč a vy jste otrávení a unavení. Nebo naopak místo sezení v práci hodně sportujete a vaše tělo je po zátěži celé bolavé. Tahle lekce je pak přímo pro vás. V hodině se zaměříme na celkovou relaxaci těla i ducha a specifické uvolnění namáhaných partií těla. Lekce je vhodná pro začátečníky i pokročilé, sportovce i nesportovce,… prostě pro všechny krásné lidi! 

Lektor Klára Judexová

Lekce je zaměřená na jemnost, provedení jednoduchých pozic zdravě a správně. Mobilita, uvolnění energie, zahřátí a návrat do jemnosti, relaxace. Někdy méně je více. Nečekej náročné pozice, ale spíše práci zevnitř ven i na jemnohmotné úrovni. Na lekcích se dotkneme jak fyzického zdraví, tak psychického, přes správné dýchání po praxi pozornosti, všímavosti, relaxace, meditace.

Lekce zaměřená na téma jedné čaker. Má až jinový charakter lekce. delší setrvání v pozicích, působení do hloubky, záměr na vědomé vnímání místa, tématu. Meditace, dech a závěrečná relaxace je běžnou součástí každé lekce

Lektor Radka Hájková

CZ/AJ

Jemné plynutí lekce se záměrem na hloubku a kvalitu dech,  v jemnosti provedené protažení a hluboká a kvalitní relaxace. 

 

Lektor Tereza Zahnašová

Jógová lekce vhodná pro začátečníky nebo pro ty co chtějí poznat či prohloubit základní pozice, nemusí se pouštět do náročných pozic, ale zároveň i posílí a protáhnou fyzické tělo a zaměří pozornost na plynutí této praxe.

Lektor  Alžběta Vodičková

Plynulé střídání pozic v rytmu dechu. Protáhnout tělo, budovat sílu, načerpat energii do zbytku dne a dál!  Lekce je středně náročná, v závěru hravá a odpočinková. Není nic jednoduššího než přijít a vyzkoušet. 

Lektor  Marika Podhorská

Lekce pilates je standartní soubor cvičení, pro rozhýbání celého těla, protažení svalů a zvýšení jejich pružnosti. Kombinují se zde prvky jógy  a izometrického cvičení. Jde o  dynamickou, posilovací lekcí, kterou zapojuje a používá váhu a sílu svého těla, dech.  Využívají se pomůcky pro prohloubení silových prvků nebo na hlubší protažení a uvolnění. Vhodné pro všechny bez rozdílu věku a pokročilosti.